Znawcy Gierek

Szukasz gry? my ci pomozemy!

#1 2011-03-03 20:00:47

Motyka

Makumba

Zarejestrowany: 2011-03-03
Posty: 9002
Punktów :   

4Story Rasy i klasy

Rasy:
Człowiek, który kiedyś był znany jako członek klanu Parholna, jest ostatnim uciekinierem przybyłym do Iberii w czasie wielkiego osadnictwa. Pomimo jego krótkiego okresu życia w porównaniu do innych ras, wykształcił silne “parcie” do osiągania sukcesów oraz bardzo dobrze posługuje się narzędziami. Korzystając ze swej wyobraźni i różnych umiejętności technicznych, jego populacja szybko się rozrosła. Umożliwiło mu to pozbycie się reputacji słabego człowieka…

Wraz z jego niezwykłą umiejętnością adaptacji, człowiek położył nacisk na rozwój zarówno odporności na magię, jak i inteligencji czy siły.

Feline
Przedstawiciele rasy Feline przybyli do Iberii z Nevadu i szybko stali się przyjaciółmi wróżek. Obie rasy podzieliły się swą wiedzą i pokojowo współegzystowały. Feline żyją w zgodzie z naturą, są obrońcami przyrody i wiatru. Wciąż rozwijają swoje umiejętności bojowe oraz siłę umysłu, tak by odpowiednio wykonywać swoje zadania.

Feline najlepiej walczą w zwarciu. Ze względu na swoją silną choć smukłą budowę ciała charakteryzują się wysoką siłą i wytrzymałością.

Wróżka
Wróżki były drugą nacją wygnańców, która przybyła i osiedliła się w Iberii. Ci towarzyscy ludzie szybko zaprzyjaźnili się z ludem Feline. Od tej pory te dwie rasy wspomagają się nawzajem. Wróżki to osoby, które posiadają wielką siłę umysłu i to oni są odpowiedzialni za sprowadzenie duchów do Iberii. Także oni jako pierwsi zastosowali magię w Iberii.

Ten lud może obcować z duchami, czy używać magii jak żaden inny. Dla tych celów mogą posiąść niemalże nieskończone pokłady wiedzy i inteligencji.


Klasy:
Wojownik
Wzmocnieni przez Boga Ognia Rumapark’a, potężni wojownicy walczą na każdym froncie.

Wojownicy wyróżnili się z pozostałych grup dzięki swej zdolności dostosowywania się do warunków walki. Podczas ataku są niezwykle poważni i potrafią powalić przeciwników niezwykle silnymi atakami w zwarciu. W obronie potrafią przyjąć na siebie wiele ataków od swoich oponentów i są w stanie przetrwać przez bardzo długi czas.
Noszą kolczugi oraz zbroje płytowe a także mają do wyboru szeroki wachlarz pozostałego uzbrojenia, w szczególności jedno i dwuręczne miecze, topory, kusze, łuki oraz tarcze.

Rycerz Mroku Cienia
Niezwykle paraliżującym, przenikającym i niebezpiecznym jest to, jak Rycerze Cienia czają się w najciemniejszych zakątkach mroku.

Rycerze Cienia charakteryzują się nagłymi i skrytobójczymi atakami, bardzo podobnymi do ataków Pendatron’a, Boga Ciemności. Działają zawsze z wyrachowaniem i chłodną pasją. Dzięki celnym i efektywnym atakom zabijają swoje ofiary. Pojawiają się znikąd, są ledwo zauważalni i po udanym ataku znowu skrywają się w cieniu.
Skórzane Zbroje oraz Ciężkie Skórzane Zbroje które noszą nie są aż tak mocne jak wojowników. Czakramy i sztylety w połączeniu z jednoręcznymi mieczami, łukami oraz kuszami są dopełnieniem ich ekwipunku.

Łucznik
Uśmiech Bogini Lapiris obdarza łuczników potęgą i precyzją.

Zwinni Łucznicy są zwolennikami walki na odległość, którzy wiedzą jak używać łuku i strzały. Precyzja i pewna ręka czynią z nich niezwykle trudnych przeciwników, którzy zachowują spokój w najtrudniejszej sytuacji. Są niedoścignieni w walce dystansowej. Stosując doskonałą technikę uników omijają ataki swoich wrogów.
Zarówno lekkie jak i ciężkie skórzane zbroje pozwalają im poruszać się bez najmniejszych oporów. Wierni łukom i kuszom nie zawahają się też użyć sztyletów czy jedno i dwuręcznych mieczy.


Czarodziej
Czarodzieje – Artyści Magii, Mistrzowie Żywiołów

Po tym jak Pauldron, Bóg Piorunów, wytrenował pierwszych Czarodziejów, są oni w stanie przekraczać granicę rzeczywistości i zamieniać Manę w potężną magię. W ten sposób otrzymali dar panowania nad żywiołami i stosowania ich do własnych celów: od pojedynczych wybuchowych ataków po niezwykle zaawansowane obszarowe ataki, które przez długi czas ranią wszystkich w ich zasięgu.
Czerpią oni dodatkową moc z czarodziejskich pałeczek, tarcz i różdżek. Jako, że zazwyczaj działają jako wsparcie noszą koszule i lekkie zbroje.

Kapłan
Kapłani, osoby szlachetne i łaskawe niczym ich bóg Rekamies, chronią swoich sojuszników przed odniesieniem ran.

W przeszłości bogini wody Rekamies, ofiarowała kapłanom dar ochrony i przywracania życia przyjaciołom. Kiedy wojownicy są w niebezpieczeństwie, kapłani są ich ostatnia deską ratunku. Jednakże ich głęboko ukryta moc, nie tylko zapewnia im ochronę przed wrogami, ale także pozwala na zadawanie wrogom straszliwych ciosów. Z tego powodu kapłani są uznawani za aniołów stróżów jak i posłańców śmierci.
Każdy kapłan nosi ubrania lub szaty z materiału jako zbroję, a do walki używa lasek, różdżek i magicznych tarcz.

Zaklinacz
Tajemniczy i posępni manipulatorzy ciemności, znajdujący się pod ochroną Enderosa.

Zaklinacze, jako uczniowie boga ziemi Enderosa, posiadają unikalne umiejętności otwierania portali prowadzących do innych wymiarów. Umiejętności te pozwalają im przywoływać i kontrolować potężne istoty. Siła ich umysłu pozwala im narzucić kontrolę nad rozmaitymi stworzeniami, atakować je, chronić, czy nawet leczyć. To potężne wsparcie, sprawia że zaklinacze są niebezpiecznymi, bezlitosnymi przeciwnikami w czasie bitew.
Uzbrojeni są w różdżki, laski i magiczne tarcze, do ochrony noszą różne rodzaje skórzanych zbroi.




Wprowadzenie:

Valorian
Mocarstwo Valorianów pod władzą Nebana Maha, wyróżnia silna militarna prezencja. Dla zwolenników dowódcy bronie i taktyka walki są chlebem powszednim.


Otoczeni murami obronnymi i wieżami strażniczymi Valorianowie są tradycyjnie militarnym ludem, który opiera się na sprawnej infrastrukturze i na funkcjonalnej obronie. W czasach zgodnej Iberii, Valorian służyło jako jedyna twierdza przeciwko Klanowi Mu i Rahu. Po rozpadzie królestw, cała ta idea została zachowana i ulepszona. Jedną z najważniejszych gałęzi gospodarki kraju jest przemysł metalowy oraz gospodarka rolna.

Jednak te rajskie bezkresne pola i spokojna atmosfera mogą mylić, gdyż żołnierze są cały czas czujni. Władca Neban Maha, były żołnierz i historyk, stworzył ogromną piechotę, którą uformował na swoje własne upodobanie. Z tego też powodu Valorianowie nauczeni zostali różnych formacji bitewnych wzbudzających zgrozę wśród przeciwników.

Również środek kraju, Bina, opowiada swoją własną historię:  Valorianowie dawniej podbici przez Gorów musieli na nowo wyznaczać granice swojego terytorium. I tak oto do dzisiaj Bina odgrywa jedną z głównych ról w kraju. Otwarta wojna z Derionem doprowadziła jedynie do zawieszenia broni, między tymi dwoma rywalizującymi narodami. Od czasu kiedy władca powrócił do swojego królestwa, rozmyśla on potajemnie nad zemstą i przygotowuje się do wojny przeciwko znienawidzonemu wrogowi.

Derion
Władca Derionu – Ruard Lopeza – był za czasów zjednoczonego imperium, premierem Iberii. Nawet dziś zabarykadował się on w swoim zamku i spędza wiele czasu na na badaniach magii i alchemii.

Imperium Derion jest kwitnącym, feudalnym królestwem, które na pierwszym miejscu stawia magię niżeli przemoc fizyczną. Na jego czele znajduje się Cesarz Ruard Lopes, który rządził tym imperium od początku żelazną ręką. Głównym zadaniem rządu, któremu podlegają wiernie oddani rycerze magii jest ochrona królestwa przed wrogami.

Królestwa to otoczone jest przez magiczną ścianę z dawnych czasów, która położyła pod badania alchemika pierwszy kamień węgielny. Zrobiła ona Derion to, czym teraz jest. Dzięki alchemi i poprzez ciągłe badania, siły zbrojne zyskały możliwość noszenia specjalnych zbroi, które wypełnione są niesamowitą siłą, i które nadają tym oddziałom ponadludzką siłę. Tym samym Derionowie są chronienie przez ponadludzką siłę, która sprawiła, że stali się narodem z wyostrzonym poczuciem honoru.

Chociaż Derion urzeka swoimi harmonijnymi miastami i jednymi w swoim rodzaju krajobrazami, to jednak jest to kraj naznaczony wojną i nieszczęściem. Po zniknięciu Królowej Bild Blonead szalały w kraju dzikie wojny a Ruard przejął przemocą władzę. Jako okrutny imperator stanął do boju przeciwko Edgarowi Seher i po wygranej bitwie wszczął wojnę z niegdyś zaprzyjaźnionymi Valorianami, która w tragiczny sposób eskalowała.

Aktualne zawieszenie broni między obydwoma śmiertelnymi wrogami wydaje się złudne. Wojna pochłonęła tysiące ofiar a ruiny pałacu Królowej Blid są dziś jeszcze widoczne

Offline

 

#2 2011-03-04 12:18:04

Vanilia

Świeżak

Zarejestrowany: 2011-03-04
Posty: 2
Punktów :   

Re: 4Story Rasy i klasy

Dobre,ee odpowiedz jaka najlepsza rasa i klasa na początek.

Offline

 

#3 2011-03-04 12:25:19

Motyka

Makumba

Zarejestrowany: 2011-03-03
Posty: 9002
Punktów :   

Re: 4Story Rasy i klasy

Felin-Wojownik-Dużo HP
Wróżka-mag,Zaklinacz-Dobre ataki z magii
Człowiek-Łucznik.Kapłan-Duża Zwinność(często wali się w niego miss)
Pzdro

Offline

 

#4 2011-03-04 13:30:25

Jogo

Świeżak

Zarejestrowany: 2011-03-04
Posty: 4
Punktów :   

Re: 4Story Rasy i klasy

No niezłe a dla RMC kto?bo zamierzam grać

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wb2.pun.pl nightcore mt2 oficjalna strona gdzie jest fontanna w torneg jak zwiększyć moc golf iv tdi gdy zona zdradza meza